Onsdag

2009-07-29 13:26:25
HejHej. Solen är här idag, 20 grader är det här ockå. Det gillar vi. 
Vaknade av att Kim ringde mig vid klockan 10, men de gör inget för jag vill ändå inte sova bort dagen. Har plattat Albins hår nu på morgonen, han passar verkligen i det! Sen så har ju jag peppa han ganska mycket förr att han ska göra det  men han har vägrat. sen så en dag så fråga han om jag kunde platta det! Nu blir det att peppa han att göra ljusa slingor också.

Har nyss ätit. Gissa vad jag åt? Jenny kan nog lista ut det. Pulvermos, jag kan äta det hur mycket som helst. Så jävulskt gott. Det är jätte många som tycker det är svin äckligt... ni är ju konstiga :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback