Kusinerna

2009-07-02 20:24:24
Hallåj! Dagen har varit mycket bra. Har varit på stadsfesten med världens bästa josse. Vi köpte åkt-biljeter, 12 stkn & sen ska vi dela på det, så jävla roligt det kommer bli imorgon, kommer bli toppen! Ska nog fara dit med Viktor,Linke,Kim & Josse sen ska vi ju träffa massa annat folk där också, Jenny ska ju också dit, hon ska dit med dom jag tror hon ska dit med! Aja.

Jag var ju barnvakt idag åt världens sötaste lillkusin. Vi har blandannat varit & hoppa sturre, sen har vi lekt på mitt rum & ritat. Jag vet att ni skulle vilja vara med! Nu ska jag få ett par shorts som jag har velat ha, så det var ju lätt värt, sen är det alltid lika kul att vara med Ella :')

                
                
                 
                
                
                 

                               Måste bara berätta en sak som Ella sa när jag skulle gå med henne till mormor

                                           Ella - Emmy, hur lång tid tar det att gå till mormor?
                                          Jag - Det tar inte så lång tid!
                                          Ella - Ungefär som en pasta-kokning eller?
                                         Jag - hahahahahahah, jaa ungefär så lång tid

Kommentarer
Postat av: fanny

Haha så jävla söt unge!=)

2009-07-02 @ 22:45:24
URL: http://fannyho.blogg.se/
Postat av: ebbaho

finblogg!

2009-07-03 @ 18:29:07
URL: http://ebbaho.blogg.se/
Postat av: josse

hahahaah så jävla söt unge!



2009-07-03 @ 19:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback