S T U G A N

2009-07-26 00:20:39

Hallå! Hemma från stugan nu, har varit riktigt mysit.
Jag,Albin & Kim fiskade mycket. Men jag som har sån otur.. fick såklart ingen fisk även om jag stod på bryggan grymt länge så jag gav upp & gick in & såg på tv. Sen hör jag 10 minuter senare att kim skriker & då har han fått upp världens gädda. Sen gåre någon timma & då får Albin också upp en gammelgädda, helt sjukt. Här kommer lite bilder ifal.

                  

                                 
                                  
                                 
                                  


Kommentarer
Postat av: hej?

sjukt snygga byxor kim har asså ? :O :]



gulli gädda<3<3<3<3

FISKAROSKAR(L)

2009-07-26 @ 00:24:35
Postat av: Anonym

hampeee

2009-07-28 @ 15:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback