Stadsfesten

2009-07-01 18:30:27
Hallåj alla glada! Bra väder idag också men inget bad idag, inte kan man fara & bada om det är stadsfesten? For dit med Anna,Rebecka & Antonia träffade där också massa annat roligt folk som vi gick runt med. Åkte faktiskt en karusell, ingen våga ju åka den där som man får uppe & ner i så jag fick ta & åka med pappi. Den var inte hemsk tyck jag, men jag är inte rädd för något sånt där så hah. Jag tycker det bara är roligt. Fredag & lördag kväll blir att att åka mer mer mer mer. Ikväll så vet jag inte riktigt hur det blir, tror jag ska vara med Kim,viktor,Anna & rebecka å massa men vet inte än. 

                                  

                                   

                                  

                                                            Snodde lite bilder från anna & rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback