Jenny pussade kim?

2009-07-26 14:00:07
Jag har en grej som jag bara måste berätta för er!
Inatt så drömde jag att jag & Kim var hemma hos Jenny, & såg film & gjorde massa saker. Sen gick Jenny & Kim upp för att göra poppcorn & jag stannade där nere, men sen sprang jag upp för att jag tänkte säga att dom skulle ta ner dricka också. När jag kom upp såg jag att Jenny pussade Kim på kinden...

Sen idag på morgonen så fick jag ett sms av jenny - VA?
Jag fattade inget så jag skrev - vad?
Jenny skrev då - Du skrev - Sluta pussa Kim på kinden???
Jag - HAHA va, skämtar du? När fan skrev jag det? Jag drömde för dan om det! :]

Jag har alltså skickat ett sms till Jenny i sömnen, jag är ju för rolig alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback