Hiss/diss

2009-07-10 23:39:50



HISS

Nöjesfält - Gröna Lund, Liseberg ,Skara Sommarland, ja alla nöjesfält får en rejäl hiss. Många nya attraktioner,saker som händer ... nöjesfältet håller i sig,om kanske ännu bättre i år. Själv så kommer jag vara på grönalund snart.

Brittan - Det verkar ju gå bra för Britney nu,Circus är i full gång och hon kommer till Stockholm och uppträder i Globen den13&14 Juli

Tv-Serier - Ja , jag är en riktig tv-serie nörd. Mina favoriter är O.C,Vänner,Desperate Housewives,One Three Hill,Two and a half men.


DISS

Regniga dagar - Kan ingen bara ta bort dem ? Man blir ju deppig . Regniga dagar slösar på mitt sommarlov

Bloggbråk -  Det är inget annat än TRÅKIGT för läsarna att läsa om någons hat till en annan bloggare . Jag säger bara det gör inte din blogg bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback