tråååk fredag

2009-01-09 15:07:43
Usch jag har verkligen lite att göra!
En fredag vill man ju göra något roligt, men ingen kan ju typ. De sug! Ska kanske vara med Kim men han skulle åka skidor på gården heh, så han skulle ringa mig sen om han skulle hinna men annars så vet jag inte.. lr jo Jenny skulle kanske kunna vara med mig lite men vet inte hure blir. Igår så skrev jag inte på bloggen för jag hade bara ingen ork, men ifal så  följde jag josse hem efter skolan och vi såg på american paj och gjorde milkshake, jam,jam. Men nu ska jag gå och ta bort min klädhög innan mamma typ dödar mig lr något.  Pusspuss
 - Vad ska ni göra idag/ikväll ? =)


Kommentarer
Postat av: bella

åh tack va kul, detsama :)!

2009-01-09 @ 16:37:45
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback