Tisdag 6/1 -09

2009-01-06 17:26:57
Fyfan vad trött jag är idag,. men jag har ändå inte lust att sova,. är inte trött på det viset. Jag kom ju från jenny vid halv 5 på morgonen. Vi såg ju hockeyn som ni vet. Men det gick ju åt helvete för sverige, så det sög ju. Men vi hade roligt ifal, jag ägde då Tim i Fifa09 kan jag då säga. Sen idag så kommer mammii hem från Stockholm så de blir nog bara att vara hemma å myysa med familjen. Snackade nyss med Jenny & Danne och dom somnade inte förrän typ vid 8. Fattar inte att dom orkar. Såg nyss på One tree hill på tv, jag är jävligt beroende av det dära pogramet, så sjukt jävla bra det är. Love :)

Jaja, nu vare slut på skrivandet,pusstjiing



Kommentarer
Postat av: lampan

vem vare som vann 2 matcher av 2 ? ;)

2009-01-06 @ 17:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback