Tisdag

2009-01-27 23:06:07

Hallå! Förlåt att jag inte har skrivit sen i lördags men de har varit så mycket nu osv, så förlåt för det men nu är jag på hugget igen å ska börja skriva mera ;] I måndags på biologin så fick vi dissekera gris hjärtan! Usch vad det var äckligt, man började måilla när man kolla på det och det lucktade inte gott! Skulle aldrig drömma om att sitta och dissekera en massa djurdelar... Usch. Sen så idag efter skolan så for jag & Jenny till stan, jag köpte en tröja från H&M riktigt snygg! Det var en kill tröja, alla tjejer har börjat köpa kill tröjor nu tycker jag heh. Men de är ju riktigt snyggt! Imorgon så äre skola som vanligt sen så efter skolan så blire att fara hem och se på one tree hill såklart. Nu är jag trött och ska lägga mig i en varm skön säng. Hoppas att ni får sova gott. puss&kram

USCH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback