Söndag

2009-01-18 14:29:17
guud,. hur kan jag vara så trött, fast det kanske är bra,. då kan jag förhoppningsvis somna i bra tid ikväll så jag orkar upp imorgon. Svenska som första lektion woohoo,jippie,. känns drygt som fan, vi ska skriva en deckare.. hur fan ska det gå till, suger verkligen på att hitta på sånt där! Jag ser inte heller fram emot att dissikera grishjärtan imorgon på biologin kan jag ju säga. Usch! Men idag så blir det att bara vara hemma och slappa kanske gå ner till Jenny senare efter middan. Skulle till Byske med Jenny idag kanske men det blev inte av för Danne hade mycket läxor & hockey lr vad det var såå det vart inte. Det har inte inte blivit bättre på armarna än ifal, vill fan veta vad det är förnågot. Men nu skriker mamma att om jag inte går från datorn kommer jag få fyrkantiga ögon, så det är nog bäst att gå innan hon hetta. Ska se  cribs på MTW tror jag. Ha det så bra allesammans!

Man se inte så bra men.. det är spårat mycket =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback