Måndag

2009-01-19 07:39:23
Då var det måndag igen, fy fan vad fort det går,. man hinner ju inte ens tänka. Men igår så var jag med Jenny & jag färgade hennes hår lite mörkare, vart jätte snyggt! Jag var nära på att också färga men jag är så jävla feg, är så rädd att jag inte ska passa i det osv :] Sen så snackade vi lite med Martin & Tim. Sen så drog jag & Jenny å sola, men sen så när jag skulle hämta mina pengar hemma så stoppade mamma mig,. jag fick inte sola för mina utslag på armarna/händerna. Så jag fick titta på när Jenny solade. Sen så skulle jag vara med Kim på fredag han skulle sova här osv, men det blev tydligen inte den här fredagen heller... för han hade bestämt med Tim tydligen! ='( Men nu ska jag till skolan. PussPuss




Kommentarer
Postat av: konny

FEGISFAN :]

2009-01-19 @ 21:37:10
URL: http://jsoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback