Måndag

2009-01-05 12:19:53
Godmorgon vänner :)
Vaknade för ungefär 1 timme & 14 min sen, jag brukar sova mycket längre kan jag ju säga. Men jag kan inte skriva så mycket nu för jag ska till mormor och släppa ut katten. Mormor är borta så om jag släpper ut katten å ger den mat osv så får jag pengar för det. VÄRT,VÄRT. Men sen så ska jag nog bara vara hemma å slappa, sen lite senare ska Kim komma..tror jag. Men jag ska gå och smika mig nu sen ska jag gå ner till Jenny tvärt för hon ville ha hjälp med hennes löshår =)  Pusstjiing

Kolla vad jag & brochan gjorde igår. ( tog LITE för mycket bakpulver:] )
Men dom vart jävligt gooooooooda!

Kommentarer
Postat av: josse

haha bra jobbat gumman:)<3

2009-01-05 @ 22:46:38
URL: http://jossseh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback