lördags kvällen

2009-01-25 12:03:30

Heeeeeeejsaaaan. Igår så sovde danne,jenny,zebbe & Alva hos mig. Fan vad kul de var! Sen så var Emil också med oss ett tag på kvällen men han var tvungen att fara vid 7 =/ så de sög. Men vi for och hyrde film och köpte hur mycket godis och chips som helst, sen så somna vi vid kanske 4,. ifal jag Zebbe & Alva för Danne & Jenny tog mitt rum heh. Men idag så blir det att städa bort allt här, ser förjävligt ut här nere typ godis överallt för dom hade tydligen godiskrig. Hahah undrar om någon har druckit ur coca colan som jag spåttat i :] Men nu ska jag Jenny & alva gå ner till Jenny & göra oss klara pusspuss


Kommentarer
Postat av: ErydéN_

fyyfaan vad jag ville stanna... ajaa. får göra om de nån gång :)<3

2009-01-25 @ 12:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback