Lördag

2009-01-10 11:10:44

Godmorgon alla. Jag skrev inget inlägg igår kväll för Jenny for hem ganska sent så jag orkade inte. Men vi gjorde inte så mycket vi hade typ skrattsjukan hahaah vi skrattade typ åt allt, haha så det var kul. Vi såg lite på lets dance och åt chips sen så snackade vi om vad vi skulle göra imorgon (alltså idag) vi ska typ gå ut och ta fina kort på varandra, så de bli naajs. Senare på kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske Jenny då också annars så skulle kim ringa mig när han kom hem från backen. Just nu så gör jag inget alls, vaknade av att en hund som är hära hoppade upp i sängen och hade min BH I MUNNEN, de var ''lite'' dregel på den kan jag ju säga! Men nu ska jag gå och göra mig klar. Pusspuss. Vad ska ni göra idag?=)


foto-ehoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback