Lördag

2009-01-03 18:42:47
I förra inlägget så var jag ju inte så glad om ni såg det. Men jag var bara inte på humör då. Men nu är jag på toppehummör! Sitter & väntar på att Kim ska komma. Juust ja har glömt berätta om när jag & Jenny var i ume igår, men de finns inte så mycket att berätta. Men när vi kom dit så gick vi på stan i några timmar sen så åt vi på Mcdonalds jag & jenny tog chicken nuggets. Saknar Mcdonalds... fast inte hamburgarna X( Men ifal så köpte Jenny ganska mycket själv så köpte man inget, men jag hitta en snygg tröja på H&M men den fanns inte i min stolek så jag tänkte att den fanns hära hemma men nääe de gjorde den inte! jävla skit. Men sen så när vi skulle hem så var det nå fel på den dära grejen i bussen som man skulle få kvittot så vi fick åka GRATIS! Men nu ska jag nörda vidare. PussPuss

bjuder på den hära!=)

Kommentarer
Postat av: gurkaaaaaaaannn

skit snygg bild :)

2009-01-04 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback