Då var 2008 över

2009-01-01 12:53:38

Nu är det ett nytt spännade år igen . Det finns ju inte så mycket att skriva om det nya året eftersom det inte hänt så mycket ännu. Men idag så ska jag vara med älsklingen nu på dan, sen så på kvällen vet jag inte en vad jag ska hitta på.
Någon som vill vara med mej? Men ifal så igår var jag ju inte så glad för inte Kim kom, för jag ville så gärna vara med han för det sög där vi var kan jag ju säga! Men ajaa vad hade jag för val. Men vi kom hem kanske vi klockan kvart över 3 på natten och då kan jag säga att jag var jävligt trött. Sen idag vaknade jag vid halv 12, jag ville inte sova längre för då sover jag ju bort dan. Men nu ska jag gå och göra mig klar innan älsklingen kommer :)  PUSSPUSS♥,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback