Torsdag

2009-02-19 18:43:12

Heeeejsan, Idag då är det bara 3 dagar kvar tills jag far till Stockholm.TOPPEN! Men sen så idag så har det varit en helt vanlig skoldag. På idrotten så fick man välja om man ville åka skidor/skridskor eller se på film. Det var massa som tog film men jag,Josse,Anna,Antonia & Rebecka är så jävla duktiga så vi pallade oss upp i skidspåret & åkte......... lillavarvet. MEN JAG TYCKER DET VAR BRA! Sen så var vi klarar ganska fort så vi for ner till sjungande skolan & åkte runt på deras skolgård & sa hej till min lillebror och massa andra småkartar. Sen så stannade vi av och lekte i snäckan :] Men nu ska jag renskriva min deckare. Bjuder på några bilder från idrotten. 



    + Antonia 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback