Tisdag

2009-02-24 22:21:27
Jag glömde säga i förra inlägget att igår när jag & min moster var på stan så såg jag Desirée & paulina på stan!!!!! Jag trodde först att det inte var dom men sen gick jag lite närmare & det var verkligen dom, coolt. Men idag på jobbet/praoen
så fick jag lära mig att köra rullstol & spela basket när man sitter i rullstol, det var inte lätt kan jag ju säga. Men jag ägde ju i slutet. Men sen så har jag ju ätit semla idag, jag gillar det kanske inte så jätte mycket men det går att få ner en gång per år. Men nu måste jag gå & sova, ska stiga upp klockan 6 imorgon & platta håret sen så blir det att fira min lillkusin som fyller 1 år imorgon :) Jag slänger in en bild på mig. Jag hade verkligen roligt med den dära ahahahhah! PUSS/lillemmy



Jag var verkligen ful på den här bilden
+ hadde inte fixat håret eller sminket såå du kan nog tänka dig hur jag såg ut :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback