Söndag

2009-02-15 12:56:14
Igår var det den 14/2 innebär att det var alla hjärtans dag, sen så hade jag & Kim 5 månader så också ju. Dan började med att jag vaknade av en puss på kinden av min älskling, så dagen började mycket bra. Senare på dagen så for vi & köpte godis till kvällen osv. Sen när kvällen började närma sig så for vi till Kim & såg melodifestivalen med hans familj, jag tycker inte att melodifestivalen var så bra faktiskt. Sen så efter det så såg vi bruce den allsmäktige & sen myste vi hela kvällen så det blev inte bloggande. Tack för kvällen kim älskar dej honey ♥  Men sen så vart det så att jag sovde över hos Kim för det vart så sent. Sen när jag & kim hade just å pass somnat så vaknade jag av att jag hade så jävla ont i magen att jag inte kunde andas nästan, magen som drog ihop sig. fy fan vad ont det tog. Jag började gråta jätte mycket & kim hjälpte mig ner till hans mamma. Sen så slutade med att klockan halv 2 skjutsade Kims pappa hem mig. Så den alla hjärtans dag var ju både bra & dålig. Men nu måste jag gå & vila, puss

 5 månader älskling, Det finns inga ord som kan förklara min kärlek till dej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta!

2009-02-21 @ 10:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback