Söndag

2009-02-22 20:41:48
HejHej bloggen :) Nu är jag i Stockholm, mitt plan vart försenat men nu är jag här ifal. Imorgon så blir det prao hos min moster, vi ska fara klockan 7 på morgonen, så det blir att stiga upp kvart över 6 för mig imorgon. ehm toppen. Har nyss läst godnatt saga för min lillkusin Ella, hehe vi läste Lotta. Mycket bra bok :] Var typ som hon när jag var liten har mamma sagt. Sen så är min lillkusin exakt som hon också. Saknar redan alla kompisar... Men mäst saknar jag ju min älskliing Kiiiim. Hur kan jag redan längta och det har bara gått några timmar. Men,men snart kommer du hit också, det kommer bli spåårat roligt :) Imorgon så får jag entligen träffa min morfar också, han mår lite dåligt just nu. Så det blir roligt att träffa han. Men nu ska jag gå och ta bort allt smink & se Beck med moster. Puss&Kram / Lillemmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback