Måndag FOTA ♥

2009-02-16 13:56:43
HejHej, guuud vad skönt det var att sova till 11 idag. Jag for ju inte till skolan idag för jag är ju som sagt sjuk, eller sjuk å sjuk jag har ont i magen, men det börjar gå över nu så jag tror det blir skolan imorgon. Idag så har jag bara sett på tv och myst. Men sen så smög jag ut & tog lite kort :] Det är ju så fint väder så jag kunde bara inte låta bli, även fast jag har ont i magen när jag går. Kim slutar 15:10 idag & då kommer han med mina grejer, så då får jag träffa han. toppen:) Sen så far jag ju till Stockholm på söndag, fan vad skönt att fara bort. Men nu ska jag gå & se på sunes sommar, bjuder på några bilder som jag tog ute nyss. vilken bild tycker ni vart bäst? Peace and love ♥ / lillemmy


 










JAG ÄLSKAR DET!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte dålig på att fota !!

vad har du för kamera ?

och har du fiat och trixat med bilderna eller det brukar moi :D

2009-02-16 @ 17:55:54
Postat av: Anonym

du är inte dålig på att fota !!

vad har du för kamera ?

och har du fiat och trixat med bilderna eller det brukar moi :D

2009-02-16 @ 17:56:09
Postat av: Anonym

du är inte dålig på att fota !!

vad har du för kamera ?

och har du fiat och trixat med bilderna eller det brukar moi :D

2009-02-16 @ 17:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback