Lördag

2009-02-21 11:22:44

Godmorgon. Idag är det lördag och det innebär att jag far imorgon. Planet går klockan 16:00. Det här är första gången jag flyger helt själv, jag har ju flygit med Jenny förr osv, men aldrig helt själv. Men det kommer gå bra,. hoppas jag. Sen så blir det att åka bil hem. Kommer vara borta i 2 veckor. Vet att alla min söta vänner kommer saknar mig :] Men,men igår kväll så var det ju pan, jag fot dit med Kim & sen så träffade vi zebbe,Alfred, Erik & josse osv där. Sen så träffade man ju massa andra coola dudees också. Sen så vart jag så jävla gald, jag hittade en 50 lapp på dansgolvet!!!! Satan så glad jag vart. Idag så ska jag & mamma på stan vid klockan ett, ska få lite kläder hih. Sen så kommer Kim kanske till stan och träffar mig också. Men han ska jag vara med ikväll tror jag, lr vi får se. Han ska ju på hockeyn så vi får se hur sent det blir lr om han ska sova här. Sen så vill jag hinna träffa Jenny, så det hoppas jag att jag gör. Men nu fram till klockan ett så måste jag städa mitt rum & packa osv.  Så jag ska gå & börja göra det nu men jag skriver senare idag lr ikväll. /lillemmy



                                  
                                                                    Snygging


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback