Lite & göra

2009-02-18 15:10:53
Bläddra igenom vart tioende sms i din inkorg och svara på dessa frågor!

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Jo.. men jag kan seriöst inte gå:( Ja har jätte ont i foten sen
så igår när vi typ sprang i korridoren<3

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
jo ja gick nyss ut och hämta katten de är ju
fan dö kallt.

3. Vad är det första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Saknar dej,.. och jag ska försöka att komma på fredag :) osv,

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Längst upp till höger :]

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
nae inte ens nära!

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
haha, trodde du på att jag var på g med hon? ;)

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
vad fan vill du?? :O

8. Vad vill du höra mest av allt?
Men jag har ju bevis ? :O
Men nu har jag slut pengar så kommer inte svara.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Godnatt :)

10. Din romantiska replik?
HAHAH<3<3

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Ska jag trycka dig i pruppen :] ?<3<3

12. Vad skulle du vilja säga är det bästa du vet?
din kissungeeeee.. :/

Kommentarer
Postat av: ErydéN_

Pruppen emmy :]<3

2009-02-18 @ 21:22:16
Postat av: ErydéN_

Pruppen emmy :]<3

2009-02-18 @ 21:22:51
Postat av: veensssssa

jag har skannat dom i en skanner :)

2009-02-19 @ 14:12:28
URL: http://venessaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback