Onsdag

2009-02-04 17:37:22

Idag så har det varit precis som alla andra dagar. Har inte gjort ett piss idag, varit på datorn och sett one tree hill som vanligt typ. Har inte så mycket att prata om. Imorgon så tror jag att det blir att fara på bio med tjejerna, eller blir det något?
Vi tänkte se i taket lyser stjärnorna som alla säger är så sjukt bra! Sen så på skolan imorgon så äre längskidor ingen kändes inte så peppande om jag säger så. Men om man vill ha bra betyg i idrott så är det nog bäst att vara med ifal. Gud vad skönt med sportlov snart, jag ska ju flyga ner till Stockholm då + veckan före det, för då har vi prao & då ska jag praoa hos min moster i Stockholm! Sen så ska mina föräldrar åka bil ner till Stockholm & då ska typ Kim åka med dom. Fast det är inte säkrt att han ska följa än. Då blir det att shoppa mycket,mycket! Men nu måste jag gå innan pappa hetta. puss

Snart kommer jah lillkusse :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback