Fredag den 13/2

2009-02-13 17:38:02
Idag är det Fredag den 13, många människor försöker undvika saker denna dag! Är det skräck eller händer det mera saker Fredag den 13? Vad tycker du? Har du konstiga saker för dig under den här dagen? Inte jag ifal. Alla säger ju att den här dagen ger otur, men de har inte hänt mig något än, förutom att jag rmalade i trappen imorse . Ikväll så blir det att se på tv & äta chips såklart, tror att Kim skulle komma ett tag också :) Imorgon så är det alla hjärtans dag + att jag & kim har 5 månader. Så vi ska nog vara hemma hos mig å mysa. Jag har inte köpt något till kim så jag hoppas inte han köper något till mig nu bara, för vi sa att vi int skulle göra det. Ska nog köpa lite godis ifal ;] Men nu ska jag klicka runt lite, PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback