En beundrare

2009-02-25 19:55:32

HAHA jag måste ju bara berätta om på jobbet/praoen så finns det är kille som sitter i rullstol och som kommer från Greklan som heter något konstigt och han raggar på mig. Alltså han kollar på mig hela tiden, han är 17 år och kan prata lite engelska men jag har inte snackat med han något jag är ju rädd att han ska fria lr något haha. Sen så idag när jag var med en kille och körde pingis så sa han : Visst vet du att du har en hemlig beundrare här? Jag sa : Joo, jag har sett en kille som kollar på mig jävligt mycket,ja. Då sa han : Joo, han har sagt att du är jätte söt och snygg osv, haha men du behöver inte vara rädd för han lr något för han är jätte snäll. Sååå jag har en kille som kollar in mig varje dag nu ;)
Men nu ska jag gå & vara lite med min lillkusin innan hon ska sova, KramKram på er / lillemmy


Sötnosar ♥

 


Kommentarer
Postat av: konny

är du sur på mej?

2009-02-26 @ 12:38:48
URL: http://jsoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

:*

2009-02-26 @ 19:52:16
Postat av: emmy

Neej de är jag inte Jenny<3

2009-02-28 @ 19:43:18
URL: http://ehoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback