alla hjärtans dag

2009-02-02 18:09:04
Om några dagar är det alla hjärtans dag och jag hittade en hel hög med gulliga saker på en hemsida som man kan köpa till sin älskling (eller sig själv). Det var massa jätte söta saker som tofflor som var råsa som det stod - älskar dej som man kunde värma i micron och brödrost stämpel där det vart ett märke på brödet - I love you, sen så fanns det massa annat roligt. Jag tänkte lägga ut bilder på sakerna som fanns men det går inte att lägga ut den bilden,  vet inte vad det är ;/ Men ett plus är att det är väldigt bra pris så att man kan köpa lite smått & gott :) + Jag & kim har varit tillsammans i 5 månader samma dag som alla hjärtans dag ockå.

Sån fin tårta vill jag ha,
även fast jag inte gillar tårta så mycet men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback