i never gonna give you up

2009-12-19 11:22:58

                                              

Jag vet jag varit dålig på att upptatera den senaste veckan! Men har som sagt inte haft tid att sitta vid datorn. Torsdagen (julfesten) var toppen, massa roliga uppträdanden & massa lekar & dansande. Sovde hos Kim från torsdag till fredag hemma hos hans mamma, hade jätet mysigt, sjöng singstar & spelade buzz med hela hans familj. Men fick inte mkt sömn den natten.. blev sjuk, knastrar i öronen & hosta hela natten.

Lördag idag, innebär att jag är bjuden på middag på Nordanå. Kims släkt är det som ska dit, sen ikväll ska jag nog ta det lungt annars, vill inte vara sjuk på julafton. Hemma & se robinson tror jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄR NI TILLSAMMANS?

2009-12-19 @ 12:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback