DU LYSER UPP MIN DAG

2009-08-02 20:54:58

                               

Ingen älskar dig så som jag, och jag älskar dig så som jag aldrig älskat någon förut. jag viskar att det känns som att det inte är på riktigt, allt känns bra som en dröm. men för guds skull, väck mig då aldrig. låt mig få sova i all evighet, somna in. alla kan se i mitt ansikte och på min kropp att tillsammans med dig är jag lyckligast i världen. ta aldrig den lyckan ifrån mig. jag har blivit sårad förut och vill aldrig, aldrig tillbaks dit igen. men jag tänker aldrig låta vår kärlek försvinna som tårar i regn, jag kommer alltid hålla fast vid dig. och nu när du har mig så förlorar du aldrig mig. drömmer om ditt skratt på nätterna, älskar att få vara dig nära. vi strunta i blickar och ord bakom ryggar från dom som borde vara våra vänner, tillsammans klarar vi allt. skulle ingen förstå, så skulle du. du får mig att le utan att säga ett endaste ord. du ger mig pirrningar i kroppen. Ditt namn lyser upp min vardag.



jag älskar dig Kim

Kommentarer
Postat av: Anonym

guud så söta!

2009-08-03 @ 00:08:10
Postat av: kim

Älaskar dig Emmy (L)

2009-08-03 @ 00:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback