Onsdag

2009-04-29 22:50:38
HejHej, idag så har jag inte gjort något alls, varit på en tråkig skoldag. Eller en rolig grej har jag gjort idag ifal. Jag for & kolla på våran handbollsträning, jag ska typ börja om.. jag känner mig så jävulskt otränad. + att jag saknar alla i laget + HG. Imorgon är det valborgs & det innebär att jag ska vara med Linus & Kim, Jonna skulle jag också vara med egentligen men hon skulle typ till piteå,så det sög ju.

Jag & mamma var & kolla på en nya cykel åt mig idag innan jag for & kolla på träningen. Hittade faktiskt en cykel som jag ska få imorgon :) Ska ta kort sen så nu får se den. Men nu känner jag att jag inte orkar skriva mer för jag är så jävulskt trött. Men sov sött, skriver imorgon, om jag hinner. kramkram


                                  
                                                                                     Ingen tar mig i backen

Kommentarer
Postat av: MOA

hahah så söt emmy! :]

2009-04-30 @ 06:51:08
Postat av: anonym

sweeet

2009-04-30 @ 07:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback