Tråkigt

2009-04-07 20:19:15
Hejhej alla! Har lika tråkigt nu som jag hade förr som jag skrev i förra inlägget. Jag har ätit & sovit det är det jag har gjort. Albin tog ganska fina bilder på mig när jag sov ockå hah. Men jag har fortfarande inget att göra. Jag var jätte glad där ett tag för att jag tänkte fara & kolla på handbollsträningen & träffa Alva. Men så vart det inte. Alva smsade lite senare & sa att det inte vart någon träning, så det blev inget av med det! Så det sög ju. Sen så tänkte jag att jag kunde fara & se på Kims träning men då kolla jag på klockan & såg att det var bara 15 min kvar av träningen, så det sket sig också. Fast på en & en halv timme börjar Andra avenyn & det är ju bra, så det ska jag se. Som vanligt.

Imorgon så slutar jag 13:40 & på torsdag 13:00 guuud så skönt! Efter skolan på torsdag ska Kim följa mig hem & krama & pussa på mig innan jag far till fjällen :] Sen så far jag vid klockan 5-6 tiden typ. Då är det bara att ni smsar med mig, ska åka bil ett tag kan jag ju säga. Men nu ska jag gå, här är bilderna som Albin tog på mig när jag sov hah.



Godnatt! ZZzzzz

Kommentarer
Postat av: Moa

Sovsött :)

2009-04-07 @ 22:14:24
Postat av: Majjaa

Sov sött :)

2009-04-07 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback