Livet leker

2009-04-19 15:58:05
Heeeeeej vännen. Har inte gjort ett piss idag, jag & Kim har bara suttit hemma & mysit all day.  Hur mår ni? Själv så mår jag jätte bra, har nyss duschat så nu känner jag mig ren & fräsch. Helt underbart!

Egentligen så borde jag inte sitta här för jag har prov i SO imorgon, men jag blir så jävla sur att han ger oss prov dagen efter lovet.. fyfan. Men det blir att plugga snart ifal. Jag är extra glad idag för att jag har fått min dator nu som har varit på lagning, så nu har jag all min musik,bilder & photoshop tillbax igen. Satan vad jag har saknat photoshop. Det går uppåt för min blogg nu, så fortsätt läsa min blogg & KOMENTERA! Men nu måste jag gå & börja plugga, skriver senare ikväll.
Puss på dig. Bjuder på en bild från förra året


             Satan vad sugen man blir när man ser den här bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback