Jag skämmer ut mig på subway

2009-04-26 20:25:13

HEJ! Jag vill börja med att säga att det var inte direkt min dag igår, jag var inte så glad som ni kanske läste i förra inlägget. Men nu är allt på topp igen & jag är pigg & glad, eller pigg vet jag inte haha. Men nu ska jag berätta en pinsam grej som jag gjorde igår när jag & Alecsandra skulle äta på Subway.


Jag & alecsandra står i kön & har nyss sagt vad vi vill ha för bröd osv. Sen så ringer det i mammas telefon som jag hade i min jacka & min mamma har världens pinsamaste ringsingnal. Det är en jätte rolig röst som skrattar jätte roligt. Så alla i kön tittade jätte konstigt på mig. Jag svarade, sen så var det självklart min pappa som ringer jag försöker säga att jag inte kan prata med han. Sen så medans så puttar Alecsandra på mig.
Hon som jobbar där säger-  Vill du ha alla grönsaker på din macka?
jag - JA!
Sen så lägger jag på. Sen så säger jag till Alecsandra
jag - eeeh, vänta nu. Tog jag alla grönsaker på min macka?
Alecsandra- hahaha jaaa?
HAHAHA & då säger jag så här till hon som jobbar där
jag - ehm. du kan du ta bort grönsakerna för jag vill inte ha det där.
hon - näheee, vad vill du ha då??( irriterad)
jag - Salad,gurka,Tomat & liiiiiite lök
Sen så råka hon he på fel dressing på Alecsandras macka osv,osv hahahahaha allt vart bara fel. Sen så när vi kom ut där ifrån så säger jag
jag - Helvete jag glömde min chipspåse.....
Alecsandra skrattar jätte högt & säger till mig
- Alltså jag går aldrig mer dit med dig igen Emmy HAHAHAHHAHAHA

HAHAH :]


Kommentarer
Postat av: Vikkan

Hih du är dig lik :] <3

2009-04-26 @ 20:33:34
URL: http://emmaviktoria.webblogg.se/
Postat av: Filip

Hahah duktig tjej ;)

2009-04-26 @ 21:00:55
Postat av: Alecsandra

HAHA, vi är bäst x'D

2009-05-01 @ 21:19:29
URL: http://alecsandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback