svar på era frågor

2009-04-29 19:34:48

hmmm.... är {freeeschJögg3_96} singel igen? :] (L)
Nej Hampus tyvärr, han är gift! :]

hur många har du vare tsm med :D?
Jadu jag tror det är.. 8 stycken.

älskar du mej?
vem är du?

Tycker du kuk är gott ?
Så omoget.

Vad är det roligaste du vet? :D
Finns så många saker så jag
vet inte vad jag ska svara.
Men att vara med Kim & mina kompisar.

Vilken färg har du på tanborsten?
Jag har en AIK tandborste :]
alltså svart & gul.


Är du oskuld?
Nej

ska du till borlänge i sommar? (:
Jag tror det, hoppas det ifal.


Hur gammal var du då du förlora din oskuld?
Gillar du kuk?
har du provat analsex?
Bor du i skellefteå?
gillar du långa strandprommenader och mysiga hemmakvällar?
Dra åt helvete jonte

Göra i sommar?
Kompisar,Stockholm,Grönalund
Göteborg,ferja,Kim, bada & sola

har du förlorat oskulden ?
ja

hur får du så bra självförtroende?
finns det nån extra töntig eller extra töntigt ''gäng'' på eran skola?
Bra självförtroende vet jag inte om jag har precis hah.
Finns dom som är lite udda heh.

Älskar dej / Pappa
Det där var ingen fråga pappa haha

Älskar dej /Mamma
Det där var ingen fråga mamma haha

- bästa vs sämsta dagen i ditt liv?
- När fyller du år?
- Favorit årstid?
- Favorit glass?

När jag vart tillsammans med Kim
När Kim gjorde slut
den 12 Augusti
Sommar
Magnum,twister

vars bor du ? :) hhaa (?) :]
Sjungandedalen

haru många läsare? :)
njaaaa, jag vill ha mer :]

bästa låt??:D
guud, finns så många som är bra!
Men hallelujah är ju otroligt bra :)

- Hur länge tror du att du & Kim kommer vara tillsammans?
- Favorit maträtt?
- hur kan du skriva så bra?
- hur gammal är du?

Jag vet inte, tills vi dör hoppas jag
tacos självklart
Jag tycker inte jag skriver särskilt bra men tack,
jag vet inte jag bara skriver :)
14 snart 15

När hånglade du förstagången?
5:an

Vad ska du gå för linje på gymnasiet :D?
ingenaning alltså.

Vad heter du i mellannamn?
Är du bra på Guitar hero?

Maria
expert! :}

hur gammal är du?
14, snart 15


Sådärja

Kommentarer
Postat av: Camme

Tacktack! Jag har köpt den på Gina Tricot. De har fått in massor med fina bikinis ;)

2009-04-29 @ 22:03:26
URL: http://camillagarefelt.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2009-04-30 @ 07:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback