Sunshine

2009-04-22 19:13:34

Hallå! Kom nyss hem från stan, har varit där med mamma.  Vart inte så lång stund men jag fick med mig hem lite saker ifal. Idag när jag kom hem efter skolan så gjorde jag milkshake & satt mig ute på balkongen & solade i 2 timmar, guud så varmt det är ute! Jag vart faktiskt lite brunare, mest på magen. Sen så fick jag ju lite mer fräknar.. & det gillar jag INTE. Men många tycker det är gullit/fint med fräknar, tycker du det? Alltså jag tycker det kan vara jätte fint på vissa, men alltså inte på mig. usch. 

Ikväll blir det att plugga till SO, vi har redan haft det engentligen men jag hann inte klart så jag ska göra klart på fredag, jobbigt! Sen så blir det att se på tv & duscha. Ska ring Kim också tror jag. Om du läsar det här Kim så vill jag bara att du ska veta att jag älskar dej hjärtat! Aja, nu ska jag kolla lite på bilder. PEACE

  
 
                       Tröja jag köpte                                                                  Jeans leggings

-  Jag har ju haft exakt sånna där jeans leggings 
  men dom gick sönder. Sen så hade jag inget kvitto
  men jag & mamma gick till gina & jag fick nya ändå!


Kommentarer
Postat av: anna

MIXEEEERRNNN :]<33<3<3

fråga på frågestunden:D:D:D

2009-04-23 @ 21:16:22
URL: http://annaorebecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

vars gick dom sönder ?

2009-04-24 @ 17:09:53
Postat av: rebecca

vars har du köpt tröjan?

2009-04-26 @ 03:26:32
URL: http://rebeccalindskolds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback