Sorry

2009-04-23 21:52:38
Förlåt för jag inte skrev något igår kväll & idag när jag kom hem, men jag har bara inte hunnit, har måsta plugga till SO osv. Men nu är jag tillbax! Kom just hem, har varit hos Kim ikväll, vi myste framför tv:n Sen gick jag,Kim & Kevin ut & åkte skidor, eller alltså inte jag.. jag titta ju på. Så det var kul. Just nu så sitter jag & tänkte på om jag ska sluta med outfit, vad tycker ni? Jag tror inte jag orkar med det. Men säg vad ni tycker. Imorgon är det fredag yeees. Men jag hinner inte skriva så mycket för jag måste gå & fika nu sen blir det att tidig kväll för mig, eller det lär vi ju se om det blir heh. Ha det bra PZ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin bild, :) hur länge har du & Kim varit tillsammans? btw. Din blogg är skit bra:)

2009-04-26 @ 20:01:10
Postat av: Vikkan

Du behöver ju inte be om ursäkt för att du inte skrivit, de får folk acceptera, du skriver ju ändå för din egen skull? :P

2009-04-26 @ 20:32:10
URL: http://emmaviktoria.webblogg.se/
Postat av: Lillemmy svarar

Svar till vikkan :

Jaa det klart det är, men dom som läser den kanske vill att jag ska skriva?:)

2009-04-26 @ 20:35:39
URL: http://ehoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback