Solen i topp

2009-04-12 15:21:41
Hello. Just nu sitter jag & se på Hjälp jag är med i en japansk tv show, Carolina Gynning, nio svenska kändisar, en japansk tv-studio, mängder av galna dräkter och hysteriska utmaningar. Pogramet var faktiskt mycket roligt att titta på haha.

Annars idag så har det varit mycket fint väder & vi varit på en pimpeltävling, fast jag var inte med men min lillebror var med & några andra som vi känner, det var hur mycket folk som helst. Men vi fick bara en fisk, men den kom vi inte långt med. Men nu snart tror jag att jag & Albin,Magnus & frank ska gå ut & smälla smällare. Skiver kanske ikväll, pusspuss!



Kommentarer
Postat av: =)

äre kul i fjällen ? :)

2009-04-12 @ 15:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback