Måndag

2009-04-27 21:14:59
Hallåå i stugan. Idag var det inte direkt braväder, regn men det betyder att snön far bort mycket fortare så det är ju ett +. Skolan var som vanligt, ganska tråkig men dan gick ganska fort ändå.  Kom nyss hem har varit på Rusta & coop med mamma, jag kom faktiskt hem med lite fynd. Imorgon är det en mycket bra dag, vi slutar 11:30, jag vet inte varför, men det är lärarna som har något tjoller typ, så det var jävligt bra. Imorgon blir det att följa Kim hem. Har inte så mycket att säga så jag tror att jag säger hejså nu, ska se tonårsliv klockan 9:30 Men ha det så bra, peeeeace

 
Ett par fejk converse skor från coop för -99 kr VÄRT            Lösnaglar från rusta för - 29,90


                                                          
                                                              Fatti parfym från rusta för typ - 30

Kommentarer
Postat av: Marie

Jätte fina skor, det var ju värt :)

2009-04-28 @ 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback