F R E D A G

2009-04-24 17:09:18
Helluuuuu. Idag är det fredag, guud så skönt! Ikväll blir det att vara med Kim & Linus D, eller jag tror att Linus ska vara med oss :) Det var jävligt längse sen vi var med han, har inte träffat han på jätte länge typ. Vad ska ni göra ikväll? Det är ju typ många som ska på pan, men alltså jag tycker det inte kul där längre, & jag är inte direkt ensam om det heller. har verkligen inget att skriva just nu... jag har fått komentarer om att jag ska börja ha frågestund som många har, men jag vet inte rikigt. Tycker ni jag ska börja med det? Aja vi få se hur det blir, komentera gärna vad ni tycker. Men nu ska jag cykla iväg till Kimelim tror jag. Bjuder på en gammal bild på jag,Kim & Linus. Skriver senare ikväll. KramKram

                                                                     
                                                                               

Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst har Jenny varit tillsammans med den där Linus? :)

2009-04-26 @ 19:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback