Hellooo (=

2008-10-18 15:27:13

Jassi då var man "blogg ägare"  Inte för att jag kanske kommer vara så bra på att skriva , men jag ska fösöka att göra mitt bästa... =D
Idag måste jag säga, och det är varmt ute. Första dagen på länge, det har regnat så otroligt mycket den hära veckan.
Jag ska nog palla mig ut snart!

jajaj... Inatt sovde kim hos mig. Vi somnade ganska sent så jag är lite små trött om man säger så, + att kim är ju morgon pigg också. Men ikväll så ska min farmor ha 60års fest, så det är bara att palla sig dit. Jag skulle häldre vilja vara med kompisar eller bara vara hemma men,men. Kommer hem vid 2 inatt kanske. Kim ska komma & vara med mej innan jag ska fara enstund(=
Men nu kommer kimsen så jag ska gå och vara lite social med han nu. 

>pYsssheeYYYY                              
                                                                                                                       
Älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback