(=

2008-10-20 15:21:12

Förkyld som ett as, jätte snuvig + hosta.
Så jag bestämmde mig för att vara hemma från skolan idag, riktigt skönt att då sova ut kan jag säga!
Så ikväll så blir det att bara vara hemma och ta det lugnt och se på film osv=)
Men jag ska nog palla mig till skolan imorgon tror jag, JUSTJA vi slutar efter lunch i morgon. Minns inte vad det varför men,men. De var ju riktigtbra :)

Igår kväll såg jag och kim step brothers, riktig rolig film. Jag tyckte den var jätte rolig, skrattade jävligt mcket om man säger så..
Sen när bion var slut så GICK jag och kim hem, det var inte så jobbigt att gå faktiskt.
När jag kom hem så sat jag mig vid datorn enstund och sen la jag mig och såg svensson,svensson.

Idag har jag handboll, men jag kan ju inte vara med idag för jag var ju hemma. Men jag tror jag ska fara dit och kolla på ifal. Men nu ska jag gå och se klart svensson,svensson.

puss♥



Kommentarer
Postat av: konny with the blingbling*

krya gumman :*





saknar dej så förbannat mycket..

2008-10-20 @ 17:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback