lite å göra

2008-12-18 14:23:44
Har du pojkvän/flickvän? jadå
Vem/vilka vet mest om dig? de är nog josse,jenny,kim  =)
Vad är ditt mellannamn? Maria
Gillar du att slåss? hah näe
Vad ska du göra ikväll? Julfesten =)
Har du utländska föräldrar? nej
Är dina föräldrar skilda? nej
Var har du ont? på min knogar, körde kronan på skolan med kostas =]
Vad längtar du till? Stockholm
Har du husdjur? lillebrochan ? ;D, nääe det har jag inte.
Har du körkort? nepp
Favoritgodis? majsbollar :]
Morgon- eller nattmänniska? mer nattmänniska
Sparare eller slösare? var sparare, har blivit slösare
Har du några homosexuella vänner? nääe, de tror jag inte ,hehe
Bio eller promenad? BIO?
Är du kittlig? de kan man säga
Vars då? ÖVERALLT
Rädd för insekter? eh ja
Nämn något som gjorde dig glad igår:  Pappa som gav mej massage
Vad gjorde du kl 8 i morse? skolan
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? sa hejdå till kim
Det sista du sa högt? ÄLSKAR DEJ KIIM, RING SEN  =]
Vad har du druckit idag? mjölk,oboy och festiiis
Vad var det senaste du åt? spagetti & köttförssås
Vad var det senaste du köpte? godis..
Vad är det för färg på din ytterdörr? ´grå
Vad är det för väder hos dig just nu? isit och regn
Godaste glass-smaken? all glass är god
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jaaå
Hur tidigt stiger du upp? halv 7
Drömmer du mycket? klart
Mardrömmar? ibland
Vilket ämne är roligast i skolan? hk
Vad ser du om du tittar åt höger? en vägg
Vad gör dig glad just nu? kim
Vad ska du göra härnäst? fixa håret
Höger- eller vänsterhänt? i handboll är jag vänster och när jag skriver osv så är jag höger, jag är som jag är :)
Humör just nu? glad
Några sommarplaner? STUGAN, BLI BRUN, KOMPISAR<3<3, STOCKHOLM
Hur många kuddar sover du med? 3 -4
Spelar du nåt instrument? nääe,men spelat gitarr dåochdå
Vilka är viktigast för dig? familjen, kompisar och kim
Snarkar du? när jag är förkyld kanske
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? de kommer aldrig hända så jag orkar inte ens svara ;D
Stökigt eller välstädat? stökigt?
Gillar du att sjunga? njaa
Vad gör du om du får hicka? börjar skratta för jag tycker de låter så jävla roligt haha
Kramar eller kyssar? BÅDAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback