Söndag

2008-12-28 20:40:54
Dagen igår kan jag ju säga vart ju sådära. Jag har sårat en kompis och jag vill bara säga förlåt till henne och att jag inte ska göra om det och att jag ångra mej jätte mycket! Hoppas du förlåter mej. Men annars igår så såg jag Alva och Zebbe på bio, det var en jävligt dålig film kan jag säga och jag minns inte vad den hette. Sen så när den var slut så följde jag Alva till bure och sovde dära, vi gjorde inte så mycket vi somna typ vid halv 4 men,men. Såg film och mysteeee på =)
Idag så har jag ätit hos mormor och inte gjort så mycket mera, är på jävligt piss humör för jag har sovit jätte lite så jag tror jag ska gå nu. PUSSSSSS





 
FOTA!<3

Kommentarer
Postat av: konny

du vet att du betyder oerhört mke för mej,och du vet att bråka och tjafsa om små skit saker är verkligen det värsta jag vet!Vi har rett ut det här nu,det är ju klart att de här är sånt som händer,men jag hoppas det inte kmr hända igen..



älskar dej så mycket min lilla holme<3

2008-12-28 @ 22:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback