julklappar=)

2008-12-25 00:02:39
Nu har alla gästerna farit och småbarnen har somnat. Så det är lungt hemma hos mej nu, men jag somnade såklart också framför Tvn när jag skulle söva min lillkusin. Men det var jätte goooood mat kan jag säga, jag tror jag inte kommer vara hungrig på ett ganska långt tag. Sen så har jag fått jätte mycket julklappar, eller jag tycker de var mycket ifal =]
Fast de är inte såmycket om man kollar på vad alla småbarn får, men de är ju typ saker för 30 kr osv. Men ifal jag tänker säga lite saker jag fick som jag kommer ihåg.


det här fick jag :
  • 500 kr av mormor
  • 500 kr av Elsy
  • 500 kr av mamma
  • tröja från H&M av mamma&pappa
  • Parfym av mamma&pappa
  • Singstar (ABBA) av mamma&pappa
  • Örhängen av mamma&pappa
  • svart chal av mamma&pappa
  • En sminkning på MAKE UPP STORE! sen får jag ta smink för 500 kr. Från farmor och bosse
  • Sen en AIK tandborste av farmor & Bosse också
  • Ett halsband av min lillkusin Liv där det står bitch, haha
  • Nå pysselgrejs så man kan göra armband av min lillkusin Ella
  • Jätte bra sminkgrejer från Robert och Katta
  • Maskara från lillebrochan
  • Foundation av mamma&pappa
  • Presentkort på H&M 200 kr från min faster

Tack alla! Jag vart mycket nöjd

'' coola tomten '' Pappa jag vet att det är du


lillkusin Liv

Lillkusin Ella med NÅGRA av paketen




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback