GOTT NYTT ÅR

2008-12-31 22:59:05
Här sitter jag hemma ensam och har tråkigt! Vi har ätit hos våra grannar som har 2 barn som är lika gammla som Albin jätte roligt... naat.  Men ifal så trode jag att nyårs var räddad men inte de, kim skulle komma till mej efter han ätit och då skulle han sova hos mej också typ. Men sen så ringer han å säger att han inte får osv så det sket sig. fan också.
men aja, finns inte så mycket att göra. Ska vara med han imorgon på dan tror jag. Men nu ska jag dra till mina roliga grannar och äta mig tjock på godis och chips och smälla fyrverkerier. Skriver inte ikväll tror jag, men jag skriver imorgon
Puss& Gott nytt år

Så hära uttråkad är jag.....

foto - ehoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback