Godmorgon=)

2008-12-23 09:56:35
Idag är det dan före julafton, jag kan inte fatta att de gått så fort?Jag tycker nyss det var sommar :S Imorgon på julafton så ska seriöst ALLA som vi känner komma hit typ, man kommer inte kunna röra sig hära haha. Men mina småkusiner och min moster har kommit hit nu och ska bo hära tills nyårs. Så de blir att vara barnvakt mycket!

Men ifal så igår så var jag med Kim. Sen när han kom så berättade han att han skulle till hemavan IMORGON! Då vart jag ganska arg på han =) Han kommer inte hem förrän på söndag, men han är hemma på nyår så de är ju bra. Men igår så gjorde vi inte så mkt, passa lillkussen och såg på sunes jul och brottades :] Sen så när han skulle fara så bytte vi tröja med varandra så vi ska kunna lukta på varandras tröja hehe =] Idag så blire nog att fara på stan och sen bara vara hemma och slappa.

Dagens vill ha: Julafton
Dagens klädsel: Strumpbyxor och en tunika
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: platt
Dagens planer: passa kussinerna
Dagens saknad: kiiim
Dagens borde: göra klart sista julklapparna
Dagens sötsak: mammas sockerkaka
Dagens roligaste: dagen har knappt börja
Dagens favorit: Moster
Dagens bild:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback