Godkväll

2008-12-13 22:50:39
Ska börja med att säga tack till Anna för att hon hjälpte mej med mig header. Den vart jätte fin Anna tack så mycket!
Just nu sitter jag och äter mandariner, mums. Idag så var det handbollsmatch och det gick sådära, det vart oavgjort första matchen och andra så vann dom andra med 2 mål typ. Men jätte bra spelat tjejer=) Idag skulle jag ju vara med kim efter midagen, men det vart inget av för han fick inte komma. Vart lite besviken att han inte kom, men det är ju inte hans fel så. Men jag ska vara med han imorgon. Imorgon så har jag och kim varit tillsammans i 3 månader =] Jag tycker tiden bara rinner iväg, men det är nog för att vi har så roligt tillsammans. Nu ska jag gå upp och se film med familjen.
Ha en bra lucia!

>
Här är EN av bilder som mamma tog på jag och Albin till hennes julkort hon ska göra hehe ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback