Fredag

2008-12-20 00:27:16
HejHej på er! Bara fem dagar kvar till julen nu,. vi har just satt upp granen här hemma och håller nu på med allt annat julpyssel också. Men jag har inte direkt tid att hjälpa till. Jag tror jag jag får ''lite'' panik för jag har inte köpt någon julklapp en, men jag vet vad jag ska köpa till alla förutom Kim. Jag tycker det är så jävla svårt att köpa saker till killar. Men jag ska nog på stan imorgon. Sen efter det så ska jag nog vara med Jenny tror jag. Jag jenny,Martin och albin ska ta kort ute och sen ska vi ge kort till våra föräldrar i julklapp. Jag tycker de var riktigt bra, för då behöver man ju inte köpa något. Men jag vet int en om jag kanske ska köpa något litet också, men vi får se hure blir. Jag har då köpt kalsonger till brochan. Riktigt snygga! Men nu ska jag sluta snacka och gå och sova. Hare bra och sovsött. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback